2011. április 6., szerda

Újra nő a hajam, és nem hullik ki!

Egy hónapja, hogy nincs több kemó, közben kitavaszodott, s ahogy a fű elkezdett nőni, az én hajam is nekilendült. Már mostam HAJAT, kicsit már fésülni is tudom. Hogy minek nem lehet örülni? Ugye? Már 3 hete nem vagyok rosszul egy nap sem, és már 3 hete nem szedek maréknyi pirulát ahhoz, hogy fent tudjak maradni egy kicsit. Sőt mi több, kint a kertben dolgoztam rengeteget, fát, cserjét, tulipánt, bókoló csillagfürtöt ültetgettem, áttúrtam a földet, gazoltam, ástam, kapáltam, és egy nagyobb tavacskát építettem a koi-pontyoknak. Élveztem azt, hogy JÓL vagyok!

Aztán voltam a sugaras dokinál, már annál, aki a sugárterápiát vezényli le majd, ha majd egyszer elkezdem. Mert ezt sem olyan egyszerű elkezdeni. Nem igen akaródzik újra, most már nap mint nap az onkológiára járni. Mert amikor arra fele vezet utam mindig felkavarodik bennem mindaz, ami a kemóhoz, ahhoz az érzéshez kötődik, s nagyokat sóhajtva, lassú léptekkel teszem meg az odavezető utat. Soha többet ne keljen újra! Istenem, könyörgöm, kérlek! Csak azt ne! De menni kell, ezt is végig kell csinálni. Csak 33 alkalom, és huss vége! De vajon vége lesz végérvényesen? Kicsi rák meghaltál?

A rendelőben tömeg. Rögtön kiszúrom az emberek viselkedéséből, hogy ki járt kemoterápiára mielőtt sugárterápiát kap, s ki az, aki nem. A kemós csöndben, nyugodtan várakozik, a nem kemós türelmetlen, ideges, hisztis. Nem tudja, hogy felesleges idegeskedni, itt az idő megállt, biztos egy fekete lyuk alakult ki az emberek lelkéből, mert az itt fényesen megmutatkozik. Dokibácsi aranyos, kedves, papírhalmazt nyom a kezembe, otthon olvassam el, írjam alá. Már kívülről tudom a szöveget. Megvizsgál, minden rendben. Mellékhatások: szív, tüdő károsodás, újabb rákocska születhet. Beleegyezik? …………

Megyek a szimulációra. Nem szimulálok, rákos lettem, valahol elkaptam. Várok, várnak velem együtt. Nővérke ki-be rohangál, meghalni sincs ideje. Bemegyek. Papírhalmaz, közben beszél egyfolytában, megismerem életét. Hallgatok, megtanultam ezt is. Aztán szimulálom, hogy felfekszem az ágyra, piros filccel térképet rajzol rám nővérke, megjelöli, hogy hová kell most szúrni. Kész. Ennyi. Legközelebb már nem szimulálok, élesben fog menni, papucsot és fürdőlepedőt hozzak, mert az ágyat nekem kell a számomra megfelelő steril körülményekkel ellátni, erre sincs pénz.

Egy hét múlva. Megérkezem, várunk. Nővérke rohangál ki-be, meghalni sincs ideje. Papírokat adnak oda a kollégák, én rájövök, az enyém otthon csücsül a polcon. Na ez jó. Papucs, törölköző van, papír nincs. Megszólítom nővérkét, nincs itt a papírom, az baj, de majd kinyomtatja azt, amit felvitt a gépre. Telik-múlik az idő, nővérkének meghalni sincs ideje, megszólítom, hogy nekem itt a szimulációnál kell-e várnom. Miért kérdi? Be vagyok már jelölve? Már egy hete ! Ja! Mindjárt utána néz. Várok, nővérke ki-be rohangál, útközben megkérdi mikor voltam itt. Természetesen rossz napot mondok, majd kijavítom, ő pedig megnyugtat, hogy nyugodtan csináljam ezt vele, neki rengeteg ideje van, nem baj. Bocsánatot hebegek, várok. Nővérke beszólít, menjek be, beszélni akar velem sugarasdokibácsi, a kedves. Mosolyog, mosolygok, végre találkoztunk, bár meg nem ismer. Mondja volna itt egy kis bibi, egy hónap alatt sem tudták pontosan megcsinálni a sugártervet, választhatok, ma itt élek étlen-szomjan, amíg valamikor elkészülnek vele, vagy haza megyek, hisz nővérke tájékoztatta, hogy a papírt azt amit egyébként ki lehetne nyomtatni, azt biz’a otthon hagytam. Mosolyog, mosolygom, mondom kezdjük holnap újra elölről. Hazamentem, otthon voltam, jó volt. Holnap ismét megpróbálom, fél év kemoterápia után ez az egy nap már semmit sem számít. Na ja.

Idézet ASZTROLÓGUS TANÁROM, GÁL JUDIT heti KARMAASZTROLÓGIA című blogjából:

Ilyen jelenséggel találkoztunk már, amióta írom a heti előrejelzéseket (december 10-én). A retrograditásról bővebben beszélek a Fogalomtárban, ahonnan idézek is a Merkur hátrálásával kapcsolatban: „a kommunikáció, közlekedés területén jelez zavarokat. Összeomlik az internet egy része, vagy/és néhány számítógépes rendszer, a telefonok nem működnek, téves kommunikáció folyik az emberek között, türelmetlenség, idegesség, a merkuri területeken (minden olyan területen, ahol bármilyen forgalom zajlik, mint pl. a kereskedelemben, vagy olyan helyeken ahol ügyintézés zajlik, oktatásban stb.) Sok baleset, úti kellemetlenség, közlekedési anomália fordul elő mindig abban a három hétben, amíg a Merkur retrograditása tart.” Hozzáteszem még: a rokonságon belüli konfliktusok, jogi ügyekkel, s orvosokkal kapcsolatos kirívó események is kalkulálhatók a Merkur hátrálása kapcsán. A Kosban fokozott türelmetlenséget, ingerlékenységet, elhamarkodott döntéseket és cselekedeteket, kapkodást is lehet kalkulálni. Ahogyan a legutóbbi retrograditásánál többször is együtt állt a Plútóval, úgy most is megcselekszi majd ugyanezt a Jupiterrel és a Marssal…”

 

Hát nem érdemes hinni az asztrológiában?

www.karmaasztrologia.hu

Nincsenek megjegyzések: